Tänk er den värsta bakisdgn*3

ppiller

Sagan om p pillret. Åt först trionetta och spydde och fick svindel varje gång jag tog första tabletten, mådde därefter illa i ca 4 dgr. Barnmorskan sa "Det ger med sig, kroppen måste få vänja sig först bara" Så jag fortsatte, månad ut och månad in med illamående som vardag. slutade med trionetta. Efter ett halvår senare så började jag med dom igen. Kanske annorlunda denna gång, yeah right.
Fick trionovum utskriven men började aldrig med dom, och nu vet jag inte ens vart dom är.
Provade därefter yasmine, samma histora igen. Men denna gång höll illamåendet på i över 2 veckor. Samma råd denna gång, fortsätt ta dom. Tog tablett igår och faaaaaaan vad dåligt jag mår idag. Jäklaskittablett.
Kan inte ta mig hem och inte ta mig till skolan. Bra dag.
Läs detta!
http://forum.aftonbladet.se/thread.jspa?threadID=522&start=30

Läste iaf kylskåpspoesin i brist på annat och fick iaf ett litet leende "Vill alltid ha dig i mig före frukost" - Fria tolkningar, det kan ju vara sin vitamin man menar, tänkte du inte på!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Testa minipiller,cerazette, dom använder ja å dom funkar faktiskt riktigt bra. Plus att de är mindre risk att få bröstcancer m.m :)

2007-03-29 @ 11:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback