Tatuering?

Jag och Sanna funderar på att ta steget, om vi hittar ngt som passar. Jag har många förslag, men hon gillar inte mina till henne, varken "Feed me" "Laktosfri" eller "Banan". Undra varför..

En snutt från föräldrarnas mail för ett år sedan då vi var på Koh Phangan på min födelsedag.
"Kl. 07.15 svensk tid för 20 år föddes du underbara tjej! Nu är tonåren förbi och du är vuxen kvinna. Fortsätt med din kloka sunda livsstil.
Hoppas det inte blir för mycket festande på den där ön. Var rädd om er!"

Hihi. Skoj då. Men kvinna och kvinna.. När blir jag det? Det var iaf sol och bad och den godaste maten och sen fest hela natten då.

Det här året är det lugnare, fyller ju trots allt inte jämnt. På "lovet" fick jag Ludde fårskinn, myspys! o ljuslykta av J's mamma och pengar till blommor el ngt fint av J's mormor Och juicytubes, guldring o pengar till digitalkamera av mamma o pappa! så snart snart blir de massa korttagning!! Syster vad är det i mitt paket från dig?!
Har fått paket av tina, kicken o sannis idag och så bjöd sanna mig på heta fikastället.
Ikväll ska vi se på hockey i swedbank arena har vi tänkt! Sen äta kladdkaka.
Vi har varit lediga hela dagen men det har liksom inte blivit ngt pluggande, ajaj. Men boxats har vi med den hårdaste tränaren, skönt skönt skönt med all pepp.
J du står på min önskelista, var är du?

Tack tack för sms, samtal och grattiskramar från släkt och vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis förresten!!!! När fyllde du? :)

Postat av: sa

haha...feed me vajue bäst!hhhhhaa...el sämst!..ojoj..måste hitta nån soon sussen!)

2007-03-13 @ 20:41:00
Postat av: Sis

Hihi, vad vill du att det ska innehålla?

2007-03-14 @ 00:46:10
URL: http://annamedia.blogg.se
Postat av: J

Oj, hur høgt har man blivit rankad ær då frågan ;) Grattis i efterskott! (också!)

2007-03-14 @ 08:28:25
Postat av: Sussi svar

Syster - Ngt smaskigt (men ej ätbart) !!!
J - Hmm.. måste jag tänka med lyxresor och så? Annars, högst ;)

2007-03-14 @ 12:41:48
URL: http://www.rufsig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback