Topless

Igår var vi på Brownie (igen) så jäkla skönt, där blir jag alltid avslappnad. Tjejsnack och planer för sommaren.
Från madonnas kollektion

ingen av oss köpte dock något.

Har varit på box, det var den hårda tjejen som skriker -"Nej ja hörde er inte räkna ner från 8, så nu blir det 64 st till" Jag gillar henne, hårt ska det va.
Men killen är också en favorit, han som är på mig och sanna att vi ska jobba hårdare. Trots att vi slår hårdast i rummet (oftast) som skriker - "Kom igen nu tjejer, hata mig, hårdare, fortare" på sin sköna gotländska dialekt.
På pilatesen, som för övrigt är såå seg så var det en läskig tjej som spanade in mig under hela passet. Gjorde allt för att undvika hennes blick, inge mer pilates. Ikväll är det box igen! Sannas sista, trisst som tusan!
Sen har vi hunnit med att sola throw the window lite mer och haft skitofasenjäklasalstenta.
Det jag har lärt mig mest är ändå att Inte tänka på det som har hänt, man kan ändå inte göra ngt åt det, så varför slösa energi på det? Det som har skett har skett!
suez in the sun
Annars då? Jag har fått min digitalkamera!! Nu blir de massa kort! och lagt ut nya kläder på tradera.
Ikväll äre kårfest. Tjipp!
image441


(Victor - var är du??)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fasen e viktor?


2007-03-23 @ 13:21:52
Postat av: j

Ja, vi får undra vad som hænder till sommaren ;) Imorgon ær det jag, snø och evig lycka! Ha det bæst gumman. puss

2007-03-23 @ 13:34:18
Postat av: Helena

visst e madonnas kläder snygga. kan inte hålla mig borta från dom, funderar på att köpa siden skjortan och lite annat oxå. men det blir i Milano isf. köp förbud hemma..=( puss

Postat av: Josefin

Hej Suss!
Josefine från Ösd här =) Brukar spana in din blogg lite då och då och såg din nya cut! ASSNYGGT! Du är alltid fin, men det blev verkligen toppenbra! =) Hoppas du trivs och så i Ö-vik också. Här i Gbg börjar faktiskt våren så smått komma och jag blir alldeles lycklig av all sol! =) Ha det så gott så ses vi väl nåt framöver.
Kram Josse

2007-mar-21 @ 13:21

2007-03-24 @ 14:01:02
Postat av: Sofia

Snygga bilder med kameran..:) Men jag hajjade inte det där som skulle stå om Brownie i tidinigen sjuan jag hittade inget...:S

2007-03-24 @ 16:16:06
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Anni

Vad snygg madonna-kappan var, är ute efter en liknande men svart.. kanske ska kolla in den :)

2007-03-28 @ 22:05:37
URL: http://annishopaholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback