Undersökning var det här!

Fick just ett mail av företaget jag brukar få göra urtråkiga test av. Idag hade dom minsann hottat till det lite och hade frågor som "tjejer/kvinnor" döljer. Som: "Skulle du vilja dejta en mkt yngre resp äldre man" osv.
Fick även denna:

Vad vore idealiskt att äta lyxig chokladöverdragen glass på?

Din partners kropp?

Ensam med din favorit cd/dvd?

I tyngdlöst tillstånd?

Under täcket?

I en bubbelpool med fascinerade främlingar?

Mitt val är nog alla alternativen.

image414
Ja gillar den här bilden, Scarlett är så kvinnlig. Men den vore mer smakfull om inte Tom Ford var med enligt mig.

Kommentarer
Postat av: sset

sussen kaainte vi oxå ta en såndär bild på oss?? höhöööööööö..:P

2007-03-16 @ 19:26:41
Postat av: you know who

shit sussen! nu har ja städat ända sen kl 9 imorse! mina armar ä heelt skakis!!fassenva grooose jahade det! nuär det bara dammsuga o mopp som gäller...senmåste ja sova lite såjaäpiggikväll:):)DÅSKAVIHASKOJ!:) yea! osså måste ja duscha...shit ja stinker!...höhöööö.................hängig redan...ojoj...

2007-03-17 @ 12:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback