Födelsedagsfest

Lena ordnade födelsedagskalas en vecka tidigt.
lenis
Efter 17 hör jag folk i korris, och går ut. Där står sex brandmän. Eller ja, blivande brandmän.
Dom ska vara med på vårat kalas, och skoj som tusan blev det!
sussi posar
96528-543
Kände oss ju väldigt trygga med dom, särskilt Petsson som somnade i propp skåpet, jag kommer till det snart...

<--Kolla in namnetMelodifestivalen

ngt gjorde ont!
Ser han inte ut som Karlsson på taket så säg! Därmed blev han kallad det av mig, som sedan utvecklades till Petsson vilket Sanna inte gillade, då det är hon som är Petsson (hon har sökt jobb som det i sommar - ja vet, luddigt!)
Kvällens läskigaste: Oskar look alike

Säg vill du, vill du, vill du, vill du följa med mig hem? Ja, det är dax att gå. För vi kan poppa popcorn och hoppa i min säng.
Såhär såg de ut lite överallt efter natten
96528-547Men oj ett par fötter ur proppskåpet
96528-546Jo där ligger minsann Petsson o sover...
Ok vad äre som har hänt? Jag minns ingenting av vad som hände igår kväll. Ok vad är det här, även om jag var full skulle jag aldrig ligga med det där (Lyssna)

Kommentarer
Postat av: Fliis

Oj ni verkar ha ahft trevligt :)
Jajemen de va Tony, Sebastian å en Hampus som dök upp i Ånge av alla ställen! Ja du om du är snäll så kanske ja kan knöla ner dej i ryggan ;) På tisdag drar vi! Åhh va härligt!!

2007-05-13 @ 14:06:03
Postat av: skum

hhi...deva riktigt skoj de suss!!!:):)fåta o bjuda hit pettson lite oftare..giggeligiigelli..h öhö...haha..jahatar dendär hornyeye bilden..jaserut som en mupp! nuhar ja duschat...så hiimla gött!:)kraam!

2007-05-13 @ 17:45:30
Postat av: Anna

Jag kommer gärna på ditt spa sen och kanske får lite rabatt?;) Haha. Ha det bra. Kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback