Fil all over the place. ..mobilkvallakort...

Nu har jag filat ner mina naglar på order. Oj så korta. Oj så intressant att läsa.
Imorgon gäller det. Då måste alla grepp och rörelser i händer sitta. Ser faktiskt fram emot det. En hel dag att få låtsas arbeta på spa.

Igår lärde vi oss aromamassage, vi luktade supergott. Sen hände två saker. Ena var att Pan skulle hälla upp fil åt oss och filpaketet sprack. Andra var att Sverige vann "den där" matchen igår ;)
96528-885

Idag har vi haft en konstig mat dag. Jag shoppade julklappar på stan så jag glömde tiden och fick bråttom med lunchen. Vi åt fiskpinne, sån där stor (i vanliga fall) god crispie. Den blev rå innuti med bulgur och sweetchili till. Efter ansiktsbehandlingen åt vi falukorv och wok i garlic and herbs tortilla med keso, ketchup och senap. Jag vet, jag skrev ju att vi åt lite konstigt. Men det var rätt gott ändå. Allt förutom den råa fisken (inte alls som sushi!).

Efter middagen och family guy hade jag en riktigt skön sovstund, alldeles för jobbigt att kliva upp. Kommer nog somna sent ikväll är jag rädd. Måste dock upp kl 7 imorgon. . . Har slagit in lite paket, jag älskar att slå in paket.
96528-888

Kommentarer
Postat av: Sis

Vilken av dem står det Syster på? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback