Älskar IKEA

96528-847
Fullsatt roadtrip till Sundsvall i Lenas bil.
Åkte mega tidigt och var framme innan 9.30 så vi väntade ut halvtimmen tills affärerna öppnade.
Många härliga affärer må jag säga! Blev lite shopping och sedan vidare till IKEA, var där från 11.30 till 18.30, hur skoj som helst. Mycket billig mat, bl a 10 st köttbullar, gräddsås, potatis o lingonsylt för 16 kr. Sådant tycker vi väldigt mycket om.
image854
Åt det på bilden ovanför och tog chokladmousse till lunchefterrätt och morotskaka till middagsefterrätt. Provade ut soffor, handlade inför jul och log mot solen en halvtimme t o m. Tiden bara rann iväg och plötsligt var vi inne i Sundsvalls centrum åter igen. Tog en buss till Moster. Där blev vi varmt välkomna med mat och nybäddade sängar. Mums frukost så vi fick rulla ner på stan sen och shoppa en timme.
Köpte dessa skor. Dock är dom som synes väldigt höga och kanske en aning för dyra för mig, men ack så vackra. Vet inte hur jag ska kunna lämna tillbaka dom heller då jag inte kommer hamna i S-vall på ett tag igen antar jag.
Tillbaka för lunch på IKEA sen Härnösand där vi myste en halvtimme och kom hem efter 16.
96528-852
17.00 sprang jag och Sanna på relaxen och badade bubbel och bastade. Ikväll är jag trött och ska lägga mig och plugga nu!

In a while, crocodile!
Tack Helena som ringde från Italien i tisdagskväll, så härligt att höra din röst!

Kommentarer
Postat av: Helenis

jag var till ikea idag, så skönt att vara där. känner sig som hemma. och shit vilka snygga skor. super snygga va dom verkligen..puss

Postat av: Pan

solsystemets stjärnstjärna!

2007-10-28 @ 02:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback