God lunch

Jag har massor att berätta.

  1. Jag fick höra idag att det finns människor som tittar på tjejvolleyboll bara för att tjejerna är så lättklädda, till det har jag bara ett ord patetiskt. Jag skulle aldrig få för mig att kolla på simning bara för att killarna har minimala badkallingar på sig. Män som tittar på tv eller dylikt bara för nakna tjejers skull tycker jag synd om, kan ni inte få något irl? Oj oj oj.
  2. Jag fick högsta betyg på hemtentan, nämligen vg, och det gör mig så jäkla glad då tentan idag gick mindre bra!
  3. Jag ska börja på Step in, m a o börja träna + simma! Inskrivning på fredag 16.30
  4. Jag har ordnat all praktikplats, både spa del och träningsdel. Har dock inte ordnat boende i Östersund ännu.
  5. Sanna säger fuck hela tiden
  6. Någon snodde mina snygga gråa strumpor på step in idag. Tog av mig dom under passet och la dom vid spegeln och sedan när passet var slut hade tydligen någon annan satt på sig dom. Om du var på AfroPowerDance ikväll och tog ett par ljusgråa ankelsockar, lämna tillbaka dom genast!

Kommentarer
Postat av: maria

hallo! när börjar din praktik? det var sjukt länge sen vi sågs nu! Men du kommer väl hem till jul =) kram!

Postat av: Helenis

stackars dina gråa strumpor..hoppas dom hittar hem till ägarn..hihi puss miss U!

2007-10-16 @ 21:10:09
URL: http://girlonthemove20.blogg.se
Postat av: Anonym

what happened to the beuty i had insode of mee.....oooh...you look so betuful tonight...in the city of blinding lights

2007-10-17 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback