Hopp, förtvivlan, tragedi, kärlek

Igår bakade vi alltså pizza, sanna, jag, lena, patrik o nils. Kollade Idol och en film. Inget pluggande = illa, illningar, illnast.
Imorse var det åter frukost i solen med filt. Sedan förhördes jag på våra tentafrågor, blandar ihop allt som en mixer.
Hade ett jobbigt samtal. Jag är konstig, det säger sanna. Men jag kan inte hjälpa det. Kan man verkligen komma tillbaka? Äta kakan men ändå ha den kvar? Hopp, förtvivlan, tragedi, kärlek
Efter eftermiddag har jag iaf haft en väldigt mysig dag. Vi lagade riktigt god mat och lekte ormar på golvet sen sitter jag här själv med min godispåse och fulla matsäck. Hoppas det händer något roligt ikväll.
Den 28e börjar vintertid! Fram med overallerna!
image811
Kan du älska mig som den ängslige älskar gryningen? Och kunde du älska mig om jag föll i tusen bitar? Som barnen älskar julen? Som korten älskar turen? Och som Romeo älskar Julia?

Tack för "me gusta te" det värmde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback