Massage till flygande pojke

På väg till MCdonken.
Igår gick jag, sanna, lena o kick till Mc donalds för att käka, det var lika osamkligt som senast. Trodde de skulle smaka bättre om man tog en med "orange dressing" Men nej, B - hamburgare. Dock kan jag rekomendera den vegetariska, den är stark och inte flottig.

Idag pluggade jag på en balkong i solen, och det var underbart varmt och skönt. Åt sedan lunch med favvofil och mjuka flingor, även det i värmens strålar. Efter det gick vi och masserade Peter, Ted och Kristoffer. Skoj att komma igång och träna igen! Mer sånt.

Ikväll ska jag baka pizza, ska försöka få med mig sanna så det blir som förr. Saknar förr ibland. Ja ni vet, medan ni andra gillar förändringar gillar jag tryggheten.
96528-790
Rumpnisse Sanna. "Vaff, vaffö dådå?"
Kolla in! Snodde detta från en söt grabb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback