Sakta dagar som ändå går för fort

Idag har jag lärt mig hur man tar hand om svullnader, stukningar osv. Jag lindade Kickens ben riktigt hårt men jag tror hon lindade mitt desto värre för det kändes som jag skulle svimma.
Sedan har vi p lu g g a t till tentan som vanligt, och det är så jäkla tråkigt och inget vill verka gå in, utan tankarna svävar iväg till andra tider.
Har fixat spa delen till praktiken som det ser ut, men om det är någon av er som jobbar på en träningsanläggning får ni gärna ta in mig som praktikant. Gratis arbetskraft för tusan, dessutom får ni en slant i arvode varje dag.

Nu är vi trött tröttare tröttast på att plugga och har mega tråkigt för vi har fantasibrist, hjärnan är tydligen tömd för dagen. Ska ta en lååång dusch och vara lite miljöbov (förlåt j)
Ikväll ska jag på middag, tack och lov. En oas att försvinna bort från muskler, idrottskador, hjärndelar och deras latinska namn, ja.. iaf psykiskt.

Kommentarer
Postat av: Sis

Var nånstans ska du vara på spa-praktiken?

Postat av: Zandra

Vad läser du till?

2007-10-11 @ 10:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback