Förför?

När man är ute på krogen, eller vart man än är, bör man för det första - inte ragga på tjejer genom att säga "Vad gör så många söta flickor ute?" Jag svarade "Jo du förstår vi är spa tjejer.." Varpå jag inte kom så mycket längre förrän han gick upp i exstas. Jo vi brukar massera... Jag fortsatte med att jag inte var intresserad utan han kunde gå nån annanstans, det fanns ju ändå så många söta flickor ute. Det var ju inte så han menade kontrade han snabbt. Nu kommer vi till det andra - om någon säger att den inte är intresserad försök då max en gång till om du verkligen måste, men ... fem gånger avvisande, det borde väl vara tillräckligt, även för de största egon.

På tal om upptagen. Såg just One three hill där en barnflicka försöker göra allt för att förföra mannen i huset, förstår inte varför eller hur man kan vilja ha en upptagen person, är det spänningen? man vill verkligen ha personen i fråga? man vill bara förstöra? När det dessutom finns barn i bilden, borde man inte kunna tänka ett steg längre än på sig själv? Självklart är det mannen som gör fel om han nu skulle falla. Livet  innehåller lockelser men man sätter sig inte i de situtionerna och när någon försöker förföra en så går man helt enkelt därifrån om man tycker om sin partner. One three hill är iaf en riktigt bra serie, en av de bästa!

Idag har jag gjort mitt gympapass jag ska ha i morgon för Pan, sen gick jag och simmade och sen gick vi tillsammans på relaxen, skönt ja. Har legat och gjort korsord och ätit choklad och ikväll blir de att se hur ärliga människor är på 5an kl 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback