Ord kan inte beskriva

Hade skakat ur sängen, vill inte ha kvalster i den. Ändå kom kvalster på natten, tanken av att kvalster skulle röra min kropp fick mig att rysa.
image1043
Hur kan man behöva när man har någon? Varför? Hur? Alla ord snurrar runt i mitt huvud - tillit, objekt, lämna, beroende, prata, sanning, förstörelse, förvirring, tappat förtroende, besvikelse, obehag.
Jag ska inte skriva alla hemska ord som finns inom mig men jag kunde se min kropp kliva upp fast jag själv satt kvar som åskådare. Såg min kropp skrika, fick ur mig allt. Men där satt jag, paralyserad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

...besvikelse... det finns människor man trodde alldrig kunde svika en så...

2008-04-14 @ 23:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback