Umeå

Igår bjöd jag Pan på en tripp till Umeå. Vi kom dit vid lunchtid och satte oss på en fullsatt nyöppnad restaurang i 1,5 h och snackade för att sedan börja titta efter lite shoppingobjekt. Pan hittade en snygg kavaj direkt och jag provade i stort sett alla nya kläder som kommit in på Gina tricot, kom dock sedan bara ut med en sommar tshirt med underbart härligt tryck + en sån där roller man har till kläder som jag behövt sen jag flyttade till övik. Hittade svarta pumps till balen och fixade cocosdofter till mig och Sanna. Vi åkte hem och till middag åt vi tårta, bulle och kaka sen somnade vi till högläsning av kriminal - och andra - noveller.

Imorse städade jag hela mitt megastora rum och tvättar, det är skönt. Igår när jag vaknade tappade jag ner en mus ögonskugga som såklart sprack och for över hela badrummet, orkar inte ha kvar såna smulor som far varje gång man öppnar så även om de var hela kvar så slängde jag den. Kom på något smartare fodral till skuggor/rouge osv så att de inte kraschar totalt varje gång de råkar nudda mark för gudskull! Nej förresten, den där idén tar jag patent på.
image1039

Kommentarer
Postat av: Sis

Mus-ögonskugga? ;) Jag har visst missat nått... Alltså först brazil, sen ögonskugga? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback