Valborg

Jag läste en krönika idag där det stod att man måste börja planera midsommar NU, annars vet man inte alls vad man får och alla vill väl ha en mysig och härlig midsommar.
Det för mina tankar till valborg. Min första valborg utan några som helst planer, valborg då man brukar vara ledig, åka bort någonstans eller pussas framför en majbrasa. Vad har hänt med mitt liv där planer fanns som man kunde längta till, gemensamma intiativtaganden. . .

Ikväll förlorade vi musikquiz, jag fick en hemsk nyhet över telefon och det regnar. Men varför ska man klaga, det var god mat och imorgon är en ny dag och då kanske något positivt, oväntat händer.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ha ni ngn snö där uppe? Komme du hem över forum? :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback