Going to Oslo?

Emma jag kan ju inte avslöja det här, det är alldeles för starka ord ;) Kul att du hittat hit iaf!

Blev bjuden på lunch idag nere på golfen, gott med kyckling! Har även packat, varit på banken, fått mina vitaminer från apoteket, vaxat benen, målat naglarna, städat och fixat papprena till skolan - relativt produktiv dag måste jag säga.
Ska cykla bara det slutar regna och sedan ska jag njuta av en sista dag i hede (förhoppningsvis) på ett tag, om jag kommer med min buss imorgon vill säga och sen förhoppnvis hittar till den andra bussen och vaknar innan 01.00 och kliver av så jag inte hamnar i oslo.. men det kan ju också vara trevligt iof!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vart bär det av nu :) ?

Postat av: Camilla

Aha.. Norrköping :)

Ska du plugga, eller har du fått jobb?

Här är allt bra.. med lilla Natalie oxå.

Vi myser hela dagarna :)

2008-08-20 @ 17:54:00
URL: http://camillamedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback