Italien here we come

Nu är biljetten till Florence bokad, åker ner med Sofi och stannar sedan antagligen 2 dagar längre än henne hos Helena. Äntligen kommer jag ner till dig.

Igår hittade jag en underbar sidenklänning, köpte den inte dock vilket jag idag ångrar, men jag köpte istället en annan sidenskjortklänning som kändes som ett bekvämare alternativ, inte lika ömtålig. Ska försöka spara mitt shoppande till den 9 sep!

Vi spelade boule för någon dag sedan innan deras korridorsfika, så har vi varit på bio - Arn. Igår var det popcorn och Sex and the city filmen och ikväll ska jag försöka att inte störa P så mkt eftersom han har tenta imorgon. Får se hur det går.. ;) Over and out.

Kommentarer
Postat av: samosanna

hellohello is there anybody there?:) Du verkar ha det bra! jag vill oxå shoppa! jag kan inte komma till linköping:( de ringde mig o vill att jag ska jobba på gruppboendet på tors...ska försöka spara alla slantar jag har. Så kul att du ska till florence! hoppas du får det underbart! Tusen kramar!!

2008-08-26 @ 13:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback