1 advent på hotellet

Tiden rinner iväg och vi hade kick off på Spa:t med afrikansk badritual, bubblor och bastu, härligt. Dagen efter var det firmafest på banken, riktigt lyckat - supergod mat, vårt lag vann champagneflaskor som bubblade friskt i munnen och vi hade så kul! Borde vi göra om. Dagen därpå var mindre kul när jag skulle åka pendel och buss men mådde bra tills jag kom till jobbet ändå och har jobbat på spa:t hela helgen. Igår provade jag och Alena kurbad och jag fick massage som var behövlig. Mysigt när vi är två på hotellet iaf. Jobbat på banken idag och imorgon är vi egentligen bjudna på bio "Vi hade iaf tur med vädret - igen" men eftersom det är i Norrköping känns det inte lägligt så kanske blir det mys med Josen istället och desperate. Vi får la se. Och stort grattis till den bästa SOFI och min käre vän Emil på era födelsedagar!!!

Måste boka biljett till Sthlm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. jag jobbar den 27. kommer du inte in någon annan dag? jag kommer den 16 dec..weeii pöss

2008-12-02 @ 20:48:52
Postat av: freddifågel

Åååh.. spa lät verkligen som en hit just nu när det är mörkt och kallt! Fy vad skönt!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback