Back in sthlm

Gårdagen var som en film, vi sprang mot tunnelbanan, jag hann hoppa på och så stängdes dörrarna och där stod A och garvade. Fick smsa och fråga vart tusan jag skulle hoppa av. Hon kom någon minut senare, allt går snabbt här i storstan.. Vi gick på vernisage och fick vin och massa godsaker samt en goodiebag med hudvård och smink. Riktigt cool lokal. Sprang vilse när jag skulle till östermalm för att köpa kappan och nu sitter jag alltså med en snygg men opraktisk kappa och måste nog om det går, lämna tillbaka den. Buhu. Efter alla de milen jag gick igår... Har precis kommit från Kista galleria nu, den var ingen höjadare. I morgon ska jag alltså ta mig in till centralen på något vis och där har jag ngt otroligt viktigt att ordna! Hoppas P inte missar tåget imorgon. . . Snart är det jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback