chokladinpackning och chokladkaka

Julbordet var kanon med traditionella rätter blandat med skaldjur och sedan underbart att få äta choklad/kladdkaka! Sov över hos henke o therese och åkte sedan till jobbet och har jobbat hela helgen. I lördags efter jobbet gjorde jag chokladscrub och sedan fick jag chokladinpackning av Aleno och hon fick kaffeinpackning, de är såå härligt efteråt, superlent. Vidare till tjejerna på lilla julafton där vi myste och gjorde sofi till en ny människa ;) Sofi och jag somnade till en film och sov sedan 10 timmar. . .
Ikväll blir det till att ordna josenrosen och sedan jobbjobb tis-tors samt byta massa kläder bara de jag vill ha finns kvar!

Kommentarer
Postat av: sofi

ja suss tuss, det är väl dags att skriva här förstår!Det var iaf riktigt mysigt med lilla julafton! jag blir dock fortfarande lika rädd för mig själv när jag tittar mig i spegeln...

Ha en bra vecka!

Kramar

2008-12-08 @ 16:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback