Platina vitt hår och bort med saker

Idag är det måndag vecka 9 och min städvecka börjar, halleluja. Har lovat Sanko att vara hemma mer denna vecka, för att hjälpa till i hemmet. Vi ska dessutom läsa ut en bok och skriva den "i ny version" till på fredag.

Nu till lite mer intressanta saker. Pan var hårmodell i söndags och blev mega blond. Han lyser numera mer än vanligt ;) Han ska få fixa till lite pigment i håret och klippa sig på torsdag, vilket är en dag jag också längtar efter då det är Klubbkväll på MUS!
I söndags kom även Sanna in i rummet och satte sig vid min dator för att hålla mig sällskap när jag skulle städa. Och städning blev det. Dammade varenda grej och skurade och bytte dukar. Jag har alldeles för mycket saker så jag gav bort ett helt gäng till Sanna.
Hej då saker.

Fick en ljusgrå body av Carro i lördags, het men lite genomskinlig och väldigt bar i ryggen varpå ett litet problem skapas, ska nog lösa det. Hon fick ett korallfärgat läppstift, ett läppglans och en ögonskugga som tack. Kommer passa bättre på henne tror jag. Gillar byten!

I morgon ska jag nog prova hårinpackningen Marilyn från Lush som jag fått i för tidig födelsedagspresent av sanko.

Mums för vaniljte med mjölk vill jag bara tillägga!

Kommentarer
Postat av: Lenis

Snart ska du få se min heta body också ;) åhh jag längtar massor till MUS klubbkväll på torsdag :) då kommer pengarna att ramla ur mina händer :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback