Skit dag

Morgon började lite grinigt, få skönhetstimmar och direkt till att arbeta, en liten indikation på vad som komma skall. . .
Fick iaf en god lunch och en gyllene stund på dagen men sedan spårade den ut. Tentan gick inte så bra som jag hade trott att den skulle gå. När jag ska ta bort det kokande vattnet från spisen lyckas jag på något vis hälla ut vattnet innan jag når vasken, vilket resulterar i att jag får den brännheta vattnet på foten. Ska ta ner en tallrik och tappar den så den går i bitar. En olycka kommer sällan ensam och jag ska låsa in mig för resten av dagen.
Jag behöver en kram! Har iaf köpt ost, kex och vindruvor till oss ikväll och så ska vi baka pizza, jag ska hålla mig borta från ugnen och hoppas på att jag får mycket kärlek av Pan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback