Basic instinct 2

Om ni tycker att ettan är dålig så kommer ni nog inte gilla tvåan. När jag och Sanna såg den första tyckte vi den var komisk och rätt bra faktiskt. Tvåan är en film som bara handlar om att Sharon Stone ska visa upp sina nya silikonbröst och sitt stela ansikte. Ingen handling. Nej nu är den tecknade filmer som gäller ett tag framöver.

Vi är klara med projektarbetet, skönt. Imorgon är det lördag och antagligen fest!

I natt drömde jag en sjuk dröm. Jag skulle åka snowboard (har inte gjort det riktigt sen 2005) så jag kunde inte ta knappliften. Så jag hamnade upp och ner och hade lagom med panik. När jag skulle hoppa av hamnade jag i en vattenrutchbana, hur det nu stavas. När jag landade i vattnet märkte jag att jag inte hade några badkläder i ett fullt jäkla badhus. Jag simmade bort till några vänner som var där och sa att dom måste fixa mig vad som helst. Jag ramlar sedan ner i isvaket som finns på badhuset, jaha, det väckte ju inte uppmärksamhet. Ca 20 min senare kommer min kompis tillbaka tillsammans med 3 par trosor och en genomskinlig badräkt. Okej.. Baddräkt borde väl ändå täcka mest. Får på mig den och ett par surfshorts och sedan går vi upp till dom andra varpå jag träffar en kompis som jag får låna en jacka av. Drömtydare någon?

Kommentarer
Postat av: Erika

Wow, det där var nog det skummaste på länge! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback