Jag ska bli skådis!

Det är konstigt hur fort saker och ting kan förändras.

Nu ska jag försöka planera lite i min kalender fram till den 20 mars. Förut planerade jag jämt och jag tycker det är väldigt härligt. Nu för tiden kan jag sällan planera längre, det gör mig lite ledsen. När allt är osäkert.

Idag intervjuade vi ägaren av Öviks Make up store butik, det var väldigt intressant! Vaknade av mig själv i morse och gick upp och gjorde frukost åt mig och Pan som vi sedan avnjöt med morgontidningen i vårsolen, riktigt härligt. När jag blir rik då ska jag ta med mig dom jag verkligen tycker om, de omtänksamma själarna med goda hjärtan, till något riktigt fint ställe där solen skiner, man sitter vid havet och äter världens godaste frukost. Man tar sig ett dopp och sedan sätter man igång musiken och dansar på stranden och spelar volleyboll!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men du va underbart de där lät! :) Å volleyboll måste va en av världens roligaste sporter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback