från dåligt till bra till...

Imorse och idag tyckte jag att måndagen var lite extra grå och människor blåsiga i humöret men efter att tiden gått och jag har spinnat bort lite tankar ur huvudet och fått i mig två kanelbullar, mina favoriter från Hemköp, börjar det kännas bättre. Fick god middag och en skön kram. Jag mår alltid bättre efter att någon har kramat mig. Borde man göra oftare.

Denise, tack för komplimangen. Jag har säkert skrivit detta förut, men det är alltid roligare att få komplimanger av tjejer, känns mer ärligt då tjejer (oftast) inte är ute efter något :)

Jag sitter med en hätta på huvudet, man ser ut ungefär som Skalle-Per i Ronja rövardotter. Endera blir jag en kyckling... eller blondare, återstår att se om ca 30 min. TACK till Sanna och Lena som hjälpte mig. Försökte verkligen låta bli att säga ajajaj när det kändes som sju svåra år i mitt huvud när det drogs överallt, man ska inte klaga när människor gör allt för att hjälpa en ;) Ni är så söta.

Nu ropar Sanko att hundra höjdare börjar, got to go!
In a while crocodile. Måste bara säga att jag tycker om Pete my baby otroligt mycket också!

Kommentarer
Postat av: sanbanan

kan inte pete o du adoptera mig?.. så får ni den sötaste ungen i världen...haha..
så kan jag följa med till norge o äta glass.. hihi!:)

2008-05-06 @ 13:31:55
Postat av: pete

nee fy fan

2008-05-06 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback