Jag älskar varje cm av dig...

...inte ofta man får höra sådant, hittade just den repliken i ett brev nu när jag rensar mitt skrivbord, här hittar man mycket, oj oj brev från vännerna också, jossan, helena, sofi och judith har varit flitiga med pennan. Själv är jag värdelös på att skicka brev även om jag älskar att få dom. Jag gillar verkligen inte att flytta. Ni anar inte hur mycket jag samlat på mig dessa två år.. Kan ju inte se ut som det gör nu när jag rivit fram allting heller, då föräldrarna kommer i helgen och ska försöka sova över. Städakuten, jag behöver ej hjälp. Ni får allt jag har i mitt skafferi och så kan jag slänga med lite hudvårdsprodukter och smycken också!

Idag när jag skulle gå till skolan hemmifrån Pan så ska jag sätta på mig skorna.. Vad ser jag?
Jo, omaka skor, visst är båda vita MEN den ena är en snörsko i tyg och den andra är inte tygsko, dessutom med kardborrband. Jag har alltså måndagkväll när jag går från hemmet, tagit en från vardera par.
image1108
Som de flesta vet är jag inte särskilt sportintresserad, säger dock Hurra, MU vann!

Kommentarer
Postat av: Sis

Haha, nog krävs det en Suss för att gå hemifrån sådär -utan att veta om det! :P
Spara lite goa produkter till mig åxå! Skicka med mappa! En chokladinpackning skulle tex sitta finfint! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback