Min killes KK

Världens snabbaste helg är över. Först fick vi ut 1200 kr av vår kära gris. Pans amerikanska KörKort går ut i sommar, vilket betyder att man måste ta om det helt från scratch i Sverige och det har han klarat galant. Stort GRATTIS!

Det bar iväg till Luleå, mest norr jag kommit (förutom till Vilhelmina när jag låg i mammas mage).

På med pennkjol och solnedgångs-tshirt och iväg på restaurang med ett stort gäng på 12 glada.
96528-1097
Det var gott och riktigt trevligt. Hem till sängen
och upp för hotellfrukost, vidare till stan varpå shopping av bh och bikini som Peter för sistnämda säger att jag aldrig kommer få använda i sommar, buhu! Ska jag inte få bada en enda gång bara för att jag åker till vinterlandet? Förhoppningsvis klarar man sig helskinnad därifrån och kan bada iaf i augusti.
Jag blev rejält påstressad i Luleåstad och hann minsann inte se eller handla allt jag ville, men men, hem för att göra sig i ordning för cermonin. Snabba puckar in i den lilla svarta till fördrinken som jag inte ens hann smaka på innan taxin kom och vi åkte för att se Therese och Henkes av4ning!

Vidare till en liten krog och sedan ännu en fördrink som jag iaf lyckades få i mig och sedan var de asskönt på stället!
Åkte sedan buss till en arena där vi fick renskavstoast, lax och blåbärspaj, allt i norsk nationaldagsanda med bland annat Tone Bekkestad som värdinna. Somnade skönt den natten och efter söndagens frukost låg vi och drog oss till efter 11 då det var dags att åka hem...
96528-1104

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du å din kille är verkligen så jävla fina tillsammans! :) The perfect couple!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback