Var nöjd med allt som livet ger, och allt det som du kring dig ser, glöm bort bekymmer, sorger och besvär!

Igår morse vaknade jag i den alldeles för smala sängen. För varmt, för ont i halsen, för ont i huvudet, för täppt i näsan, försovigt mig...! Mådde skit men tog mig ändå till skolan och började skriva på proj.arb. då jag får ett sms. Jag värms inombords och det får mig att ta bort det förra, bittra inlägget. Med såna lovord kan jag inte klaga, utan försöka vara det som beskrivs.
Imorse vaknade jag 06.30 och nu sitter jag här med honungsvatten, honung som min älskade igår gick och köpte medan jag låg och sov. Kl 10.00 ska vi ses och lämna in vår gris till banken, lite vemodigt att tömma hans innehåll ändå, inga fler "gissa hur mycket han väger?" och "känn vad tung han blivit!" även om vi förhoppningsvis kommer ha nytta av hans inre rika själ.


Kommentarer
Postat av: Anna

La upp en bild på den övre delen av klänningen.
De som stör mig eg på den ja prova idag är att den är lite för stor över brösten, du vet tyget veckar sig sig liksom även fast ja spänner den hårt i nacken.

Postat av: Kicki

Krya på dig du med suss! Kram

2008-05-16 @ 11:20:05
URL: http://kristinaekerhed.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback