Borttappat hjarta

Sitter pa Helenas skola och idag ar en skitdag! Tappade min berlock fran farmor i handfatssinken och jag far inte oppna upp den fòr om ngt hander far jag betala 8000 kr sager hyresvarden. Det har regnat i 5 dagar om inte 6.. Far skriva mer nar jag inte ar sa bitter...

Eller.. Ja.. Vagar inte rkt skriva om vad vi tankt gora idag jag och sofi, det ar inte sa bra gjort kanske om man tanker efter, ledtrad, vi har traffat en stuntman. Men, nej, vi ska inte gora ngt stunt trick! Annars da.. Igar gick vi till en vacker utsiktsplats och duomo ar vacker som tusan och jag har antligen pallrat upp kameran. Det har varit manga vander i affarer, skulle som haft lite mer pengar! Och att ryan air kunde godkànna lite mer vikt i vàskan!

Sa har vi varit ute och festat pa en stor nattklubb vilket var riktigt roligt, killarna hàr àr visserligen gentlemàn och romantiska men dom har lite svart med att fòrstà "jag har pojkvàn"-biten, de àr bara ett + fòr dom om man har en...  Killar bryr sig mkt mer om sitt utseende àn vad tjejerna hàr verkar gòra vilket àr vàldigt intressant. Ikvàll kanske vi ska gà och kolla pà nàr vàra nyfunna dansarvànner upptràder, coolt med proffsdansare ja!

Snàlla sol kom till Florence, och den som fàr tag pà min berlock àr guldvàrd och ska belònas!

Kommentarer
Postat av: Jenny

stackare, hoppas att allt löser sig

Postat av: emma

nej va tråkigt!hoppas de slutar regna och att halsbandet kommer tillrätta!

puss å krama helena från mej!

hoppas allt e bra annars?

puss å kram

2008-09-17 @ 13:41:50
URL: http://naluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback