Lyft av gorilla

I går...

Åt jag den mest ofräsha hamburgaren, de som sålde den tog allt med deras lortiga fingrar, slickade på dom och tog sedan i ännu fler av ingredienserna. Aldrig mer hamburgare på studenthak.

Slog jag huvudet ca 6 ggr, oftast i fönsterbrädan

Blev jag upplyft av en gorilla över ett staket till en krog...

...vilket ledde till att en vakt kom och tog mig och visade mig vägen ut

Fick jag en knäpp på näsan pg a att jag har en flirtig personlighet, som faktiskt är helt oskyldig.

Kom vi förbi megakön tackvare stekarna och med min smidighet kom jag sedan in gratis men delade ändå på jossans biljett, som senare under kvällen hittade en fribiljett i sin ficka.. men det kommer fler ggr på platå kan jag tänka mig ;)

Frågade en tjej om jag var singel, händer inte så ofta faktiskt..

..Det gills nog inte heller eftersom hon senare under kvällen kom fram och berättade att det var hennes killkompis som undrade..

Fick vi reda på att Platå är som att komma till Italien, utan mozarella, tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback