Pa landet

Vi bodde i ett gammalt hus pa landet màn till tis.. riktigt god mat fick vi och trevligt som tusan.
Aven om sofi och jag àr lite som ying och yang sà passar vi sà bra ihop! Sà himla bra att vi àkte hit tillsammans, saknar dig nu! Nàr jag skulle gà ut i morse kàndes det som jag glòmt ngt, och det var ju hon! Skulle till pool med F men de va stàngt sà jag har solat i parken medan han kòrde gympan och ofrivilligt fàtt làra mig hmm.. ord.. pà italienska av fràmmande màn.

- You speak english?
- Yes. Kollade bort.
- You speak with me?
- No. Kollar fortfarande bort.
Fràmlingen sàtter sig ner àndà.
- You want a massage?
- NO!
- I love your eyes.
- Thank you.
- I love your ass.
- Mhm..
- I love your eyes.
- Yeah, thanks, you just told me.
- And I looove your ass.
- And you are crazy.
- You like crazy boys?
- No.
- Why not?

Missa inte den spànnande fortsàttningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback