Han var helt enkelt kär i mig.

Vi håller på att flår undan saker i gillestugan så att det ska bli ett mysigt tvrum med den öppna spisen lite mer i bruk.
Har inte skrattat såhär mkt sen jag vet inte när. Saker jag har skrivit till min syster, brev från andra och min d a g b o k.
Jag ska fasen ge er en del ur den: " 4 dec 1997 - T ringde till Anders för att fråga om det var sant att han var kär i mig (då sa han så här:) -Ja varför skulle jag ljuga. T sa att han inte skulle hålla på med andra tjejer då sa han: -Nej inte om S inte vill det så. Han sa att han inte skulle ge upp i första taget. Har var helt enkelt kär i mig. Men allt kommer på en gång nu så jag blir nästan lite illa till mods och det känns inte som att jag är lika kär i honom men det är väl för att jag inte har sett han på flera timmar." hahahah flera timmar, ja då kan det hända mkt. Jag sammanfattar i dagboken efter detta stycke med detta: "jag måste göra slut med Cladde senast på lördag och det är torsdag idag."

Syster tar upp ngt, skrattar, tar upp ngt där samma text finns "I Love ..." ja och så namnet och efternamnet, det står de på varenda grej från lågstadiet o en bit in på mellanstadiet. Ja men vi var faktiskt tillsammans i flera år, fram och tillbaka som ett gift gammalt par var vi. På de sakerna i mellanstadiet hade jag varit så pass smart att jag använt deras bil registreringsskylt istället för hans namn. Attjo! Ja dammigt var ordet.


?Que ropa te sienta bien?
!!!Mi ropa de cama!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback