Om lördagens roligaste

Supertrevlig förfest i Klövsjö, taxi till skalet och sen styrdans heela kvällen. Så jäkla underbart, tack! Träffade gammal kärt folk och nya, bland annat en kille som är värd att nämnas.

Jag dansade mkt med en som var snygg (jag tycker sällan ngn är snygg), han var tävlingsdansare så han dansade som en gud, han spelar piano (han kan duetten jag alltid försökt lära min killar), han är frisör(!), han tog min jacka som en gentleman och klädde på mig den (kanske för att provocera killen som stod och pratade med mig) och dessutom när dansbanden var över och alla gick, då tog han mig till dansgolvet igen medan en cdspelare var igång på svag, svag musik så dansade vi över hela golvet själva. Under en dans fick vi t o m privatuppträdande av två tjejer som sjöng Eloise för oss (och jag som missade Arvingarna i fredags, haha) Med mina fördommar var jag helt enkelt tvungen att fråga honom - Är du hetero? - Svaret blev ja. Vi gick till några andra och åt morotskaka och jag fick skalpmassage tills min skjuts kom. Så tjejer, det finns alltså iaf en guldklimp där ute att slåss om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback