pussas

Det är ju så roligt, de finns en sida där istortsett var och varannan kille har dessa frågor på sin profil. Så jag snor in dom här och svarar från hjärtat!

Definitionen på mig är nog: FlirtySuez
Min ålder är enligt mig själv: 23.
Favoritsysselsättning: Mysa
Favoritartist: Mkt svenskt!
Drömmen vore: Att åka till alla de sköna länder jag vill till med härliga människor, hitta ett drömställe av dom, vinna på lotto o flytta dit och leva på de 80 miljonerna vinsten gav.
Ett husdjur jag aldrig skulle skaffa är nog en: Mansgris.
Vad gäller kvinnor så kan jag: Rätt mkt, vi är komplicerade men väldigt logiska.
Min mamma skulle nog säga att jag är: En go tjej med mkt skinn på näsan.
Min soffa är: Ej existerande.
Du får aldrig upp mig:  Du får upp mig hur tidigt som helst, särskilt på sommaren då jag väcker dig med frukost på säng o sen pussas vi, går vi ut o solar,cyklar o badar, sen spelar vi badminton, sen grillar vi och sen lägger oss på en filt med täcke o kuddar på gräsmattan o somnar under stjärnorna. Vilken romantiker jag är.
Jag klär mig: Ofta med markerad midja, mkt spets o sköna tyger. Annars i mjukisbyxor.
Om min frisyr kan sägas: Att den är rufsig som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback