Spiiiiik

Det var proppat med fulla människor i vemdalen idag, solen stekte och vi fikade vid backen. Dock är det inte det jag ska berätta om utan..
Igår hände ngt riktigt härligt. Mamma kom hem med en spikmatta som jag la mig på i 20 min tills hon sa att jag skulle sluta eftersom de va första gången. Jag satte mig upp och efter ca 30 sek bara bubblade de lyckorus i mig och jag började skratta, tårarna rann och hon frågade allvarligt om jag hade blivit psykiskt sjuk. Det såg ut som det. Jag kunde inte säga ngt, bara skratta och jag var varm som en kamin. Sen några minutrar efter så var det bara över och jag ville lägga mig på den igen. Men det har jag inte gjort ännu. Tror inte jag har lika mkt spänningar nu att lassa av. Ni måste prova!

Kommentarer
Postat av: Emmz

Cool! jag vill också! puss ^ ^

2009-04-29 @ 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback