Kär-lek

När man äter sig så mätt så man nästan inte kan andas, när det finns de som ligger hungriga någonstans - då skäms jag. Nästa gång jag ser en som tigger pengar ska jag köpa personen någon mat. Har allt för många gånger gjort "misstaget" att ge pengar som någon minut senare har visat sig gått till cigaretter eller alkohol.

Jag skulle precis plocka ur diskstället och effektiv som jag vill vara tog jag många saker samtidigt, råkade dock få in ett skärblad i tummen.. Nu ska jag inte överdriva, än så länge gör det inte ont. Tänkte väl mest få fram att man inte alltid behöver jäkta. Är det julledigt så är det.

Sen har vi kärlek åter igen. Förut gillade jag att jaga, i dag kan jag inte förstå varför. Är man intresserad av någon vill man ju kunna få den personen så att man kan lära känna den och se om det är något att hänga i julgranen eller om man ska gå vidare och inte slösa tid. Får jag ingen respons så tröttnar jag direkt numera. Skönt att människor kan ändras, eller hur!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du, vad ska du hitta på till våren? Har du några planer än? Still Stockholm?

Postat av: Peter Pan

Tänkte bara säga God fortsättning eller Gott slut eller Trevlig Helg eller vad man nu säger så här mitt emellan Jul och Nyår. :-)

Tänker hålla lite koll här för att se vart du kommer ta vägen i livet nu när äventyret börjar. ;-)

Allt gott!!

2009-12-29 @ 09:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback