Love must be forgotten

But there is really nothing, nothing we can do
Love must be forgotten, life can always start up anew.

Det var trevligt på restaurangen igår sen blev det idolfinalen, njöt av den, riktigt bra! Calles hesa stämma var kanon och jag tycker att han gjorde vinnarlåten riktigt bra men Erik förtjänar att vinna, han har levererat vecka efter vecka. Higher, me like!

Nu ska vi gratta syster med frukost på säng, en dag för tidigt. Sover troligen inne i stan ikväll eftersom jag ska upp relativt tidigt på söndag, lucia, vad mysigt! och ikväll ska vi på fest, en tjej som jag jobbade med i Norge kommer med mig. Blir en spännande kväll! Tänkte försöka handla någon julklapp idag, see you out there babys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback