Over and done

Chocken har lagt sig så nu är det de praktiska att tänka på. Har några planer på lut sen får det bära eller brista.
Emelie hade lagat mat åt mig igårkväll och lunch till idag och köpt semlor och scones, du är guld. Såklart var han snabb med att ändra status, skriva ut att han var singel så nu är även jag det, ordet smakar äckligt. Jag är ingen singeltjej. Har dock hört ifrån många som jag inte hört ifrån på väldigt länge.. facebookeffekten, helt sjukt egentligen hur en privatliv vräks ut på en sida över världen. Och här sitter jag och skriver mina innersta ord offentligt på bloggen också, friviligt. Ironiskt va.

Om jag har tur så kommer min nya kärleksröda sidenmorgonrock få följa med på ett äventyr. Jag är glad att den är oskuld och bara min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback