Sjukt ja!

I morse hände något galet...
Jag skulle åka bil med en tjej från spa:t och vi skulle ses nere vid tågstation. Jag kommer ner dit till den tid vi bestämt och ser en bil som står där och en tjej i förarsätet som vinkar. Jag öppnar dörren.

Jag tittar på henne, säger: - "Men oj, jag måste ha skrivit till fel person.."

Hon säger bara - "..Jaaaha..."

Jaja tänker ja, jag har väl skrivit till ngn annan på spa:t ur listan som jag inte sett förut. Jag sätter mig i bilen och hon ler.

Jag säger - "Jag har ju aldrig träffat dig"

"Nej"
svarar hon. Jag tar fram handen för att hälsa, och jag säger mitt namn. Hon fortsätter... -"Men... Linda..."

Jag svarar "Ja, Linda... men fasen va skumt att jag skrev till fel Linda"

Hon svarar "Men det är väl du som är Linda?"

- "Näe", svarar jag.

Okej piiiinsamt. Där sitter vi i hennes bil och kommer fram till att jag är inte den Linda hon skulle plocka upp, och hon är inte den Linda jag ska åka med...

"-Nej då är jag i fel bil" säger jag och hon säger.. -"Ja.. du får leta vidare"

Jag kliver ur hennes bil och någon minut senare kommer den riktiga Linda. Herregud, hur stor är chansen att detta skulle inträffa? Vart hade jag hamnat om jag hade åkt med denna människa??? Hade ju blivit intressant!!


Härlig dag på spa:t sen, makeupkurs med en tjej, fick lära oss om mineralsmink och sminka varandra osv. Genomgång av yin och yang produkterna och lite nya grepp.
Nu är jag hos Såif och jag har fått en fin present :) Och nu ska vi bort på middag där hennes grabb har lagat stark mat till oss... Uuunderbart.

Kommentarer
Postat av: Sis

Haha, ja det var verkligen hur konstigt som helst och bland det roligaste jag har läst på länge! Helt sjukt juh!

Postat av: Lollo

så tokigt det kan bli ibland! ;)

2009-02-27 @ 11:58:51
URL: http://lolloliten.blogg.se/
Postat av: Champ!

jag håller med dig. Det är riktigt konstigt. Det händer dig konstiga saker.



Jag måste bara säga att du inte är ensam om att det händer dig konstiga saker. Själv har jag blivit stoppad och nedbruten på backen av polisen, misstänkt och förväxlad för att vara en knarklangare. Jag har blivit prejad in i ett mitträcke av en annan bil i ca.100kmh. Den röda volvon som så snällt smet från "brottsplatsen" ser vi nog aldrig mer. Den vita volvon som jag en gång i tiden varit ägare till ser vi nog aldrig heller mer.



Allt detta har hänt dom senaste 3 dagarna.

min lista är lång.



Jag ville inte bräcka dig eller vara värre på något vis. Jag ville bara väcka fram ett skratt åt dig och dina läsare om mitt miserabla liv.



Jag borde skaffa en blogg. Smajl.

2009-12-21 @ 13:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback