Sötdag

Vi bakade såklart helt från grunden med en massa jäsningstid
här ser dom inte så goda ut kanske..

men i med massa mandelmassa, grädde och hemlig ingrediens..

Jag är helt allvarlig när jag säger att jag/vi bakade de godaste semlor jag n å g o n s i n ätit. Perfekt fluffig, perfekt smak, perfekt ljummen, perfekt helt enkelt. Och det ska ju synas när man bakar från grunden.. Mjölkrig på kläderna ska det vara. Blev oootroligt mätt och behövde lägga mig ner för att smälta den till andra avenyn.
 
Innan detta var jag in och sa hej då på banken samt hade en fikadejt med Babriella

 (hahaha, han på expert skrev faktiskt hennes namn så på hennes försäkring, hur många heter de liksom..) med ännu mer sött... :P


Felicia - Din plan för oss låter klockren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback