releasefest!


-Vi tre från Norrland!
Kom tidigt som tusan i måndags, blev hämtad, fick mat av mina päron o sov sedan mysigt. Åkte o shoppade o sen lagade jag underbar efterlängtad thaimat! Tisdagen blev de en massa shopping o sen pizza med Jonte som lät mig välja några underbara produkter från hans samling (man måste älska hans jobb)
o sen släpade jag med honom och hans bror på en speciell releasefest, hade riiiktigt trevligt med supergrabbarna


Idag vaknade jag upp i ett påslakan (ja inuti) i en soffa, i deras lägenhet och väckte sedan Josef med det knarrande golvet sen drog vi på stan och jag shoppade ännu mera.. Träffade sedan Alena och sedan kom Victor ända från Eskilstuna den godingen och så vi drog på Sthlms bästa sushiställe, smakar det så kostar det som man säger i sthlm. Riktigt gott och nu är jag tillbaka hos syster och nu har jag bara 1 dag kvar här, hjälp, tiden går för fort!! Sthlm är niiiiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback