4 dejter inom 30 min

Igår träffade jag 4 st killar jag har dejtat från Östersund under åren som gått sen gymnasiet, inom en halvtimme.
Först ett ex som gav mig en present, sen fika med ett annat ex varpå en kille ringer o säger att han är utanför fiket och vill komma in och säga hej.. - naej.. jag kommer ut till dig istället. . . På vägen ut träffar jag på den 4e som sitter o fikar precis vid ingången på samma ställe. Ganska roligt faktiskt, vissa var de ju 5 år sedan det hände något med haha. - Ja så stort är Ösund en torsdagkväll.

Kommentarer
Postat av: sofi

Hej hej suss!

Det låter som en spännande vistelse i den stora staden... Va komiskt att du mötte så många ex, haha:). Hoppas allt är bra med dig annars och att det löser sig med jobbet i Norge!

Kram

2009-03-30 @ 18:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback