Efterfest långt bort i dalen

Aldrig har jag varit med om så mkt folk. Det gick inte att röra sig inne på Berns ikväll, det var smockat med folk i minsta lilla vrå.

Önskar jag hade haft kamera när vi stod och dansade o en kille kom bakifrån och tog tag i min midja och kastade sig, och därmed mig i soffan. Dom var ett helt galet gäng med danstjejer o partykillar, funfunfun.

Önskar jag hade haft kamera när Alena skrattade så fint med hela henne.

Önskar jag hade haft kamera när Pablo duckade undan precis när en kille kastade ett glas på honom så att killen bakom fick det på sig och fick åka till sjukhuset för att sy.

Önskar jag hade haft kamera när vi dansade.
Önskar jag hade haft kamera med mig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback