Förlåt mig kära granne

För några månader sen hände det första gången, då var jag ensam hemma och sjuk. Andra gången hände för några veckor sedan då min syster skickade ett sms "Du missade precis snygg-grannen, han har låst ut sig igen" Oj oj oj. Nu var det dags igen. Grannen kom inte in i sin lägenhet. Han ringde på hos mig...
Han sa att dom inte skulle komma på länge och hjälpa honom och försökte ge mig hundra hintar om att han ville komma in och vänta här. Jag kände mig väldigt elak och sa att jag kunde ge honom verktyg att försöka få upp låset med. Han väntade nog hellre sa han. Jaha... (Ska jag bjuda på te eller?)

- Ja men du får ringa på igen om du ändrar dig. Sa jag och sa sedan hej då och stängde dörren.

Jo då, han ringde på igen. Han ville nog låna de där verktygen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback