I would have a big surprise

Idag har jag haft 5 min dagsljus. Jag vaknade, tittade på mobilen. 6 sms, 2 missade samtal. Klockan då? Den stod på 15.03. Väckte P och frågade.
- Vet du vad klockan är?
- Öhh... nej.. ett?
- Den är tre.
- Skämtar du???
- Nej... du ska på träning och springa en mil snart va?

Jag ringde och grattade på farsdag och 5 min senare säger P.
- Vaknade jag av mig själv nu eller väckte du mig? Vad är klockan?

Jag fick berätta om allt och sedan gick tåget om 10 min, slängde ner alla saker och sprang. Var helt i mina egna tankar när jag var framme på centralen så precis när dom skulle åka vidare insåg jag att vi var där och slängde mig ut ur tåget, missade det andra jag skulle med.

P kokade nudlar, glömde bort dom medan han o Alena var på taket.
Så jag smakade dom...

Det var som att äta potatismos..

Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Väljer rätt inlägg att kommentera nu så du ska kunna känna att kl 12 ändå är hyffsat tidigt. Snällt va? :-)



Ha en bra dag! Och hälsa gärna på igen. En liten varning bara, jag börjar gilla dig. ;-)



P.S. Hur gick det i Vegas? D.S.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback