Life is funny

Gick och lade mig klockan 22 igår, somnade någon timme efter och vaknade inte förrän 10 i morse. Solen sken in genom gardinerna. Gick ut och joggade, superhärligt ute! Åt frukost med sambosarna och sen ska jag på julmarknad.

Det var en grabb som addade mig på facebook igår. Jag visste inte vem denne var men när jag såg hans bilder så förstod jag att jag träffade honom i fredags. Och då menar jag bara att vi pratade i ca 10 min i salongen. Jag frågade hur han fått tag på min fb eftersom jag inte heter mitt riktiga namn där.

- jag sa bara till en kille att man borde prata mera med den blonda tjejen på berns så frågade han om det var dig jag menade och så fick jag ditt namn här.

- Okej, men vem var han då?
Frågade jag.

- det var han från portugal om du minns? han raggde upp en kompis till dig


hahahaha.

Denne främling har precis bjudit med mig till Åre en vecka, haha, spontana människor är så sköna!! Och till råga på allt så har min nya fbvän en gemensam vän som jag saknar. Life is funny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback