Tack!

Tack för era kommentarer både vänner och främlingar angående vad jag ska göra med håret.
Vad kan jag mer tacka för just idag? Tack sis för kvällen igår. Tack Joss för ditt samtal, härligt med tjejsnack. Tack Sofi för ditt samtal, hade lugnt kommit på din födelsedagsfest nästa helg om jag inte redan hade planer. Tack Åsa för middagsbjudningen. Tack ödet för att du vill få mig att öppna ögonen. Tack musik för att du finns.

She broke his heart he spent his whole life tryin' to forget
We watched him drink his pain away a little at a time
But he never could get drunk enough to get her off his mind
Until the night

We found him with his face down in the pillow
With a note that said I'll love her till I die

Kommentarer
Postat av: Dannie in Sydney

Jag tror du glömde tacka mig... =)

2009-11-23 @ 07:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback