Underbara träning

I dag träffade jag den personliga tränaren. Han var superbra för mig - positiv, rolig och peppande med hård diciplin. Passet gick superfort och det var så jäkla kul att jag skulle vilja träna varje dag. När han tryckte ned mina armar och jag skulle hålla emot så tänkte jag på vad han sagt tidigare

- "Vill ju att du ska kunna komma upp ur sängen imorgon"
det kändes i det ögonblicket inte som att jag kommer kunna lyfta armarna över huvudet ens för att klä på mig imorgon.

Så jag tänkte "Det är m a o en fördel om man dejtar en PT, han kan göra så att vi båda tränar järnet så ingen av oss kommer upp ur sängen dagen efter...Vad mysigt..."
- Vad skrattar du åt? frågade han då
- Nej inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback