Ragga ragga ragga

Kille nr 1 stöter på mig, då kommer kille nr 2 fram och säger "Ser du inte att hon är här med honom?!" och pekar på Pablo. Kille nr 1 ursäktar sig och går bort. DÅ kommer kille nr 2 som just sagt de orden fram och raggar. Killar killar, ingen respekt mot varandra? Pablo bara skakar på huvudet och säger att nej då, vi har absolut inget på gång. Men i nödfall räcker det med att han tar min hand så backar dom (flesta).

MEN jag tycker att ett "Nej tyvärr jag är inte intresserad av någon alls här, jag är asexuell. Kolla omkring dig, det finns en massa snygga tjejer runt dig" borde räcka? Jag anser att man endast ska vara otrevlig mot någon som är otrevlig mot en. T ex om jag skulle ragga på en kille och han sa "FUCK OFF" eller ngt i den stilen, skulle man då vilja ragga på någon igen? Inte jag iaf. Var artig men ärlig när du nekar är mitt bud. ( Okej, jag kanske inte är asexuell men en liten vit lögn som bara drabbar mig är ju okej ;) )

Var ska man börja.. På Berns var det kul som tusan. När musiken pumpas in i i kroppen och man dansar hela natten, det är det bästa jag vet, helt allvarligt. Vi fick en timme extra tack vare klockomställningen. Vi dansade sedan på gatan, visste inte vart vi skulle för att hitta en tunnelnana, älskar när vi irrar runt precis som det inte finns någon morgondag. Sov 5 h och satte mig sedan på en buss och sov 7 h till, hela resan. Få timmar sömn + åksjuketablett = däckning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback