svajnflue

Provet överstökat, blev klar på en timme så det var skönt att sluta tidigt. Är trött för att jag är halvsjuk. Kanske har det bosatt sig ett svin i mig? Hostar och hostar, blev nog smittad över några timmars sällskap med feberkille i söndags.

Är osäker på om jag ska åka på fredag, då ska jag sova över hos chauffören för vi kommer fram på natten, och sedan ta buss på morgonen. Men om jag inte åker med dom så måste jag vänta med att åka ända till sön em då bussen går härifrån och hem. What to do what to do?

Jag har en positiv och en negativ nyhet. Jag har fått en dyr räkning från Radio&TV tjänst samt vunnit gratis gymkort en månad på kungliska tennishallen, ska dock inte spela tennis även om det hade varit rkt kul. Ni får själv lista ut vilken som var bra vs dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback